Veel gestelde vragen

Een bestelling plaatsen U kunt een bestelling plaatsen door een mail te zenden, telefonisch contact op te nemen of langs te komen aan de Industrieweg 55. Wij hebben geen “webwinkel”. Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij hanteren geen minimale afname. M.u.v. het bestek en het meeste servies, dit verpakken wij per 10 stuks, houdt u hier rekening mee. Huurdagen De huurprijzen zijn per dag. Dag 1 ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen/ophalen betaald u 1x de huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen berekenen wij niet door. Weekendtarief Zondag wordt niet als een huur dag berekend. U betaald in het weekend 1 x de huurprijs. Volgdagen Voor meerde gebruiksdagen worden aparte prijsafspraken gemaakt. Transportkosten De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen en ophalen). Genoemde transportkosten zijn gebaseerd op aflevering begane grond en worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij anders overeengekomen. Bezorg- en ophaaltijden Wij leveren in bloktijden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Bij uw bestelling kunt u een voorkeurstijd aangeven. Wij zullen zoveel mogelijk proberen ons aan deze tijd te houden. Helaas kunnen we dat niet altijd garanderen, de werkdag voor levering tussen 15:00 en 17:00 kunnen wij een verwachte tijd geven. U kunt daarvoor bellen naar telefoonnummer (079) 3428896. Betalingscondities Als u de goederen zelf komt afhalen dan kunt u contant betalen maar ook pinnen. Bij afhalen van de artikelen dient u direct te betalen contant/pin. Laat u de artikelen bezorgen dan kunt u het bedrag vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer of contant aan de chauffeur. Betaald u op rekening dan rekenen wij € 7,50 administratiekosten, tenzij anders overeengekomen. Schoonmaakkosten Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil retourneren van glaswerk, serviesgoed en bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs voor het schoonmaken. Alle overige schoonmaakkosten op aanvraag. Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar dient wel droog te zijn.  Het linnen graag even uit laten hangen als het toch “nat” is, om schimmelvorming te voorkomen. Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij helaas genoodzaakt de schade aan u door berekenen. Grote afname Bij grote afname geschiedt de telling achteraf. Manco/Schade/Reparatie Bij eventuele schade aan de gehuurde artikelen wordt de huurder aansprakelijk gesteld. De huurder is verplicht elke schade of gebrek aan het gehuurde aan ons te melden. Wordt de schade achteraf geconstateerd, zijn wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag ook € 7,50 administratiekosten te berekenen. Zonder toestemming van ons mag u niet overgaan tot reparatie van het gehuurde.
De verhuurspecialisten van Zoetermeer e.o.
Service: Heeft u vragen of advies nodig? Neem dan contact met ons op.
Social Media: > Facebook > Twitter > Google +
Het weten waard: Veel gestelde vragen Tips & HBE (hulp bij evenementen) Agenda Evenementen Vacatures
© DNN Zoetermeer 2018 / Technische realisatie @Webmiss.nl

Veel gestelde

vragen

Een bestelling plaatsen U kunt een bestelling plaatsen door een mail te zenden, telefonisch contact op te nemen of langs te komen aan de Industrieweg 55. Wij hebben geen “webwinkel”. Alle artikelen zijn per stuk te huur, wij hanteren geen minimale afname. M.u.v. het bestek en het meeste servies, dit verpakken wij per 10 stuks, houdt u hier rekening mee. Huurdagen De huurprijzen zijn per dag. Dag 1 ophalen/leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen/ophalen betaald u 1x de huurprijs. Dus ophaaldagen en retourdagen berekenen wij niet door. Weekendtarief Zondag wordt niet als een huur dag berekend. U betaald in het weekend 1 x de huurprijs. Volgdagen Voor meerde gebruiksdagen worden aparte prijsafspraken gemaakt. Transportkosten De transportkosten zijn éénmalig (bezorgen en ophalen). Genoemde transportkosten zijn gebaseerd op aflevering begane grond en worden daar ook weer retour gehaald. Tenzij anders overeengekomen. Bezorg- en ophaaltijden Wij leveren in bloktijden van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Bij uw bestelling kunt u een voorkeurstijd aangeven. Wij zullen zoveel mogelijk proberen ons aan deze tijd te houden. Helaas kunnen we dat niet altijd garanderen, de werkdag voor levering tussen 15:00 en 17:00 kunnen wij een verwachte tijd geven. U kunt daarvoor bellen naar telefoonnummer (079) 3428896. Betalingscondities Als u de goederen zelf komt afhalen dan kunt u contant betalen maar ook pinnen. Bij afhalen van de artikelen dient u direct te betalen contant/pin. Laat u de artikelen bezorgen dan kunt u het bedrag vooraf overmaken op ons bankrekeningnummer of contant aan de chauffeur. Betaald u op rekening dan rekenen wij € 7,50 administratiekosten, tenzij anders overeengekomen. Schoonmaakkosten Alle artikelen dienen weer schoon ingeleverd te worden (m.u.v. linnengoed). Bij vuil retourneren van glaswerk, serviesgoed en bestek, berekenen wij 50% van de huurprijs voor het schoonmaken. Alle overige schoonmaakkosten op aanvraag. Linnengoed mag vuil worden ingeleverd, maar dient wel droog te zijn.  Het linnen graag even uit laten hangen als het toch “nat” is, om schimmelvorming te voorkomen. Zodra er schimmel in het linnen zit, zijn wij helaas genoodzaakt de schade aan u door berekenen. Grote afname Bij grote afname geschiedt de telling achteraf. Manco/Schade/Reparatie Bij eventuele schade aan de gehuurde artikelen wordt de huurder aansprakelijk gesteld. De huurder is verplicht elke schade of gebrek aan het gehuurde aan ons te melden. Wordt de schade achteraf geconstateerd, zijn wij genoodzaakt om buiten het schadebedrag ook € 7,50 administratiekosten te berekenen. Zonder toestemming van ons mag u niet overgaan tot reparatie van het gehuurde.

De verhuurspecialisten

van Zoetermeer e.o.

© DNN Zoetermeer 2018 / Technische realisatie @Webmiss.nl
Social Media: > Facebook > Twitter > Google +
Het weten waard: Veel gestelde vragen Tips & HBE (hulp bij evenementen) Agenda Evenementen Vacatures
Service: Heeft u vragen of advies nodig? Bel ons of stuur een mail!